h1

Spunkigt

21 november 2007

Gott folk,

min blogg har spunk idag. Jag har försökt posta två nya inlägg, ibland finns det ena där (men då står det att det är postat 1 januari 1970 (!)), och det andra har jag inte ens sett till. Få se om detta inlägg funkar…

Och jag har svarat på de senaste kommentarerna jag fått men svaren finns tydligen ändå inte där… Jag avvaktar och ser om de dyker upp igen. Förhoppningsvis gör de det.

********

Uppdatering: nu verkar allt funka. Hoppas jag i alla fall…

2 kommentarer

  1. Hej! Har hittat tillbaka till din blogg (eller din nya, fina blogg) efter ett uppehåll i bloggläsandet :) Det är jätteintressant att läsa dina funderingar, så jag ska nog ”bokmärka” den genast ;) Skrattade när jag läste det där om arbiträrt=godtyckligt. Jag lärde mig också samma sak på den kursen. Jag är förresten i Umeå nu resten av november/december. Är tillbaks till studierna vid ÅA men är här i Umeå å försöker skriva fackuppsats i litt.vet. :) Vi kanske syns!


  2. Anna, välkommen! :) KUL att du hittat hit!! :) Och kul att du kände igen dig i arbiträrt/godtyckligt-resonemanget :) Ja, vi kanske ses här i stan. Vore kul! :)



Kommentera

